Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    האשמה במעשה פלילי במסגרת הצבא

    להיות מואשם בגין מעשה פלילי במסגרת השירות הצבאי זה עניין לא קל בכלל, אבל חיילים רבים כמו גם משרתי קבע מוצאם את עצמם בסיטואציה מורכבת זו כאשר עליהם לתת את הדין על עבירת נשק, סמים, על השתמטות משירות או כל עבירה אחרת. יש לדעת כי תוצאות מעשים אלו ואחרים עלולות להיות חמורות מאוד והעונש שיוטל על הנאשם יכול להזיק לו הן בטווח הקרוב והן לטווח הרחוק.

    מה אפשר לעשות?

    אם אתם עומדים במקרה כזה עליכם לדעת שאתם צריכים לעשות כל מאמץ ולהשקיע משאבים במטרה להפחית את העונש ולהקל מעליכם את הדין. כך שלא תשלמו מחיר יקר מידי בגין העבירה שביצעתם. אתם שואלים מה ניתן לעשות? זהו שיש מה לעשות. כאשר אתם מתמודדים בגפכם מול בית הדין הצבאי אתם קטנים ואין לכם יכולות מול הגוף החזק שמולכם. אבל כאשר אתם מלווים ע"י עו"ד צבאי התמונה משתנה בצורה דרסטית ואיזון הכוחות משתפר לטובתכם.

    עו"ד צבאי – ריקי ישי תעשה הכול למענכם

    מבררים על עורך דין צבאי? רוצים להיות בטוחים שיש איש מקצוע ממולח שמייצג אתכם נאמנה וחותר לייצג אתכם בצורה מקצועית ויעילה ביותר, כדי להפחית את הנזק כמה שרק אפשר? עורך דין צבא ריקי ישי היא עורכת הדין המומלצת שלכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם עורכת דין מקצועית ובעלת יכולות מקצועיות מוכחות. היא תיקח את העניין שלכם לידיים ובעין מקצועית תבחן אותו לפרטי פרטים במטרה למצוא את הדרך להוציא אתכם בנזקים מינימליים, ובמקרים מסוימים ללא נזק כלל.

    הרגישו בטוחים, אתם בידיים טובות

    תחושת חוסר האונים מטריפה את הדעת, אי הוודאות בדבר ההמשך אף הוא גורם לחוסר נוחות. בואו אל עורך דין צבא ריקי ישי ותמצאו את עצמכם בידיים אמונות של עו"ד צבאי שתספק לכם תחושה של ביטחון. עו"ד צבאי תייצג אתכם בנאמנות רבה כאשר המטרה שלה ברורה ומסומנת. היא לא תבחל בשום דרך כדי לסייע לכם ולהקל עבורכם את העונשים שיוטלו עליכם. הצטרפו ללקוחות המרוצים שמספרים כי עורך דין צבאי ישי סיפקה להם מענה מושלם והיוותה עבורם עוגן ביטחון בשלב סבוך זה.

    ×

    שיחת ווטסאפ