Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    מה מייחד עורך דין לענייני צבא?

    עורכי דין לענייני צבא אינם עו"ד פליליים אלא עורכי דין צבאיים שמתמחים בדיני צבא. למעשה, עורכי דין לענייני צבא יכולים לייצג את מרשיהם בבתי דין צבאיים הודות להיתר מיוחד. יתרה מזאת, עו"ד פלילי אף יכול לגרום נזק למרשו אם הוא ייתן לו ייעוץ צבאי משפטי. הסיבה לכך היא שעו"ד פלילי אינו מכיר את המערכת המשפטית הצבאית, את החוק הצבאי ואת ההתנהלות הייחודית של בית הדין הצבאי.

    רק עורכי דין לענייני צבא או עורכי דין צבאיים הם מומחים לדיני צבא. רק הם יכולים לייצג נאשמים בבית דין צבאי ולהגיש ערעורים בנושאים שונים, למשל : פטור משירות צבאי, עריקות, השתמטות משירות ועוד. בתחום העריקות למשל יש להבחין בין 3 מצבים שונים כי העונש עליהם הוא שונה:

    1. עריקה שאורכה נע בין יום אחד ל-21 יום. עריקה זו גוררת שיפוט של החייל ביחידתו ועונש כליאה של מקסימום 35 יום.
    2. עריקה שאורכה נע בין 21 ל-45 יום. עריקה זו גוררת שיפוט בכלא צבאי ועונש שמשתנה ע"פ החלטת השופט.
    3. עריקה שנמשכת יותר מ- 45 יום. עריקה זו גוררת שיפוט בבית דין צבאי ועונש מאסר של 1-21 שנה, בהתאם למשך העריקה וכוונת החייל.

    למעשה, ההבחנה בין עורכי דין צבאיים לעורכי דין שאינם צבאיים היא כמו ההבחנה בתחום הרפואה : לכל רופא מומחיות משלו ולא יעלה על הדעת שרופא אורטופד יבצע ניתוח מוח. לכן גם בתחום עריכת הדין יש לפנות לטובים ביותר, למשל משרד עורכי הדין ריקי ישי שקיבל היתר לייצג נאשמים בבית דין צבאי.

    משרד עורכי הדין ריקי ישי הוא משרד עורכי דין לענייני צבא בעל ותק ונסיון. המשרד מעניק אוזן קשבת למרשיו מתוך הבנת המצוקות של כל חייל באופן אישי. היעוץ המקצועי שמעניק המשרד נעשה מתוך גיבוי מלא של לקוחותיו במטרה אחת :  לפתור את בעיותיהם המשפטיות על הצד הטוב ביותר. המשרד מתמחה בכל הבעיות שקשורות לשירות הצבאי : פטור משירות צבאי, עריקות, השתמטות משירות, העלאת / הורדת פרופיל, נפקדות ממילואים ועוד.

    ×

    שיחת ווטסאפ