Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    באילו מקרים יש לפנות לעורך דין צבאי?

    אתם נתונים במצב סבוך מול הצבא? צריכים עזרה מקצועית בגין עבירה פלילית שביצעתם? אכן עסק ביש. העונשים עלולים להיות חמורים ואתם עשויים לגרור אתכם נזקים משמעותיים לשנים הבאות. כמובן שהדבר תלוי במעשה אותו ביצעתם. אבל לגמרי לא רק. כי גם אם ביצעתם עבירה חמורה ואתם עומדים לתת על כך את הדין אתם יכולים להקל מעצמכם את התוצאות של המעשה ולעזור לעצמכם לחתום את הפרשייה במהירות האפשרית ועם נזק מינימלי.

    כיצד ממזערים את הנזקים ואת העונשים?

    עורך דין צבאי הוא הכתובת שלכם כאשר אתם ניצבים מול סיטואציה מביכה זו. עו"ד צבאי מכיר את ההתנהלות של בית הדין הצבאי והוא יוכל לייצג אתכם בצורה כזו שתועיל לכם להקטין את העונש ולצאת עם נזק מינימלי ככל האפשר. כדי שאכן כך יקרה עליכם לזכור שלא כל עורך דין צבא אכן יוכל לספק לכם את המענה לצורך ויוביל אתכם בבטחה לסוף הטוב של הסיפור.

    הכירו את ריקי ישי – עו"ד עם המלצות

    אם אתם הולכים על הטוב ביותר ואתם לא רוצים להפסיד ולשלם ביוקר, אתם מוזמנים לפנות אל עורך דין צבא ריקי ישי. מדובר על עורכת דין בעלת יכולות אקדמאיות בולטות ומצטיינות במיוחד. מה שאומר שבעזרת הכישורים שלה אתם נהנים מייצוג מתאים שאכן חותר להועיל לכם ברמה מקסימלית ולאפשר לכם להפחית את העונשים שיוטלו עליכם.

    המסירות, האחריות

    ריקי ישי נמצאת כאן עבורכם, במלוא המסירות המוכרת ללקוחות שלה היא תיקח את התיק שלכם לידיים, ותפעל במלוא הקיטור כדי לסייע לכם לסגור את הפרשה בהקדם האפשרי ובנזק מינימלי. עורך דין צבא תנהל עבורכם את התהליך ותייצג אתכם במקצועיות רבה מתוך תחושה של אחריות לעתיד שלכם, התוצאות אכן תדברנה בעד עצמן ואתם תופתעו לטובה מממדי העונש שיוטל עליכם. כי כאשר עורך דין צבא מקצועי, מנוסה ואכפתי נרתם לשירותכם אתם יכולים להיות רגועים. את תחושת הביטחון אתם תחושו כבר לאחר הפגישה הראשונה עם עורך דין צבאי .

    עו"ד צבאי זה ריקי ישי, אם אתם נתונים בסבך משפטי מול הצבא מהרו לקבוע פגישת ייעוץ.

    ×

    שיחת ווטסאפ