Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    איך ניתן לצאת מהצבא במינימום זמן?

    צה"ל הוקם על בסיס האתוס של "צבא העם". במאה ה-21 האתוס הזה, לטוב ולרע, כבר אינו רלוונטי, וגם לראשי מערכת הביטחון ולמפקדים הבכירים ברור לחלוטין שלא כל ישראלי יכול לשרת בצבא. אוכלוסיות נרחבות מקבלות פטור גורף, במקרים אחרים הצבא פשוט לא מגייס את הנער או הנערה (למשל על רקע הסתבכויות פליליות) – ויש גם מצבים שבהם חייל שהתגייס מבקש להשתחרר עוד לפני שהשלים את מכסת השירות. חיילים רבים מבצעים עריקות במצב שכזה, אבל דרך טובה יותר היא להיעזר בעו"ד צבאי. עם עורך דין לצאת מהצבא זו כבר משימה פשוטה יותר, ובעיקר כזו שלא כוללת עונשים – ובפרט אם בוחרים בעורכת הדין ריקי ישי בעלת הניסיון הרב בתחום.

    איך ניתן לצאת מהצבא במינימום זמן?

    * ועדת התאמה לשירות – ועדה שמתכנסת גם בבתי הכלא הצבאיים וגם ביחידות השונות. בין השיקולים של ועדות אלה: הנסיבות האישיות של החייל, הנסיבות המשפחתיות, ימי התב"ן שנצברו במהלך השירות בגין עבירות שונות ובפרט עריקות ועוד. ועדת התאמה עשויה לשחרר מהצבא חיילים בעילה של "אי התאמה" וגם עקב "התנהגות רעה וחמורה" (שעלולה לשלול מהחייל חלק מהזכויות, ולכן עדיף לנסות להשתחרר בעילה הראשונה).

    * הורדת פרופיל – דרך ועדה רפואית, בין אם על רקע נפשי ובין אם על רקע פיזי. התרומה של עו"ד צבאי היא סיוע בהשגת חוות דעת של מומחים רלוונטיים לגבי חוסר הכשירות של החייל.

    * נסיבות ספציפיות – כגון משפחה עוברת להתגורר בחו"ל, בני משפחה שתלויים בחייל, שכול ועוד.

    הניסיון שמבטיח טיפול מקצועי ויעיל להפליא בכל בקשה לשחרור מצה"ל

    בעזרת עורך דין לצאת מהצבא הופכת למשימה פשוטה יותר. עורכת הדין ריקי ישי מסייעת לכל חייל שנתקל בקושי להציג את הנסיבות והמצוקות שלו בפני שלטונות הצבא, ובפרט למי שבחרו בדרך של עריקות ומבקשים לצמצם ככל האפשר את העונש ולקצר את הדרך ליציאה מהצבא. השירותים השונים של עוה"ד ישי, ששירתה במשך שנים רבות בסניגוריה הצבאית ובחיל הרפואה ובהתאם מכירה לעומק את המערכת, ניתנים מתוך תחושת אחריות גדולה ובזמינות גבוהה מאוד.

    ×

    שיחת ווטסאפ