Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    קבלת פטור ממילואים בעזרת הורדת פרופיל

    עבור לא מעט ישראלים, שירות מילואים פעיל הוא הזדמנות לפגוש את החבר'ה, לשבור את השגרה ואפילו להרגיש שוב צעירים. מצד שני, עבור רבים אחרים שירות המילואים הוא כבר משימה בלתי אפשרית, וזאת עקב קשיים פיזיים או נפשיים שהתעוררו עם השנים. במקרים אלה הפעולה הנכונה היא באופן טבעי קבלת פטור מילואים, והדרך ליעד זה עוברת בהורדת הפרופיל הצבאי. צה"ל מודע לכך שלא כל חייל מילואים כשיר לשירות התובעני, אבל גם כך תהליך הורדת פרופיל עלול להיתקל במהמורות לא פשוטות – וכשזה המצב כדאי להסתייע בבקיאות המקצועית של עורכת הדין ריקי ישי, שאחד מתחומי המומחיות העיקריים שלה הוא פרופילים ורפואה צבאית.

    קבלת פטור ממילואים בעזרת הורדת פרופיל

    איך מתבצעת הורדת פרופיל על-מנת לקבל פטור משירות מילואים

    * הגשת בקשה – השלב הראשון הוא הגשת בקשה לקבלת זימון לוועדה רפואית. את הבקשה אפשר להגיש באופן מקוון באתר המילואים (באזור האישי), בדואר רשום או בפקס. ניתן לבקש עזרה מקצינת הקישור, אולם האחריות היא בכל מקרה של חייל המילואים. בפרט חובה לצרף את כל המסמכים הרלוונטיים.

    * התייצבות בפני ועדה רפואית – רופא צבאי בוחן את הבקשה ומחליט אם לזמן את חייל המילואים לוועדה או לא. אופציה נוספת היא דרישה מהחייל להציג מסמכים נוספים. חשוב מאוד לשתף פעולה עם הוועדה, לשלוח את המסמכים המבוקשים וכמובן להתייצב במועד שנקבע. כמו כן יש להגיע לוועדה הרפואית עם כל המסמכים המקוריים הרלוונטיים.

    * שירות מילואים בזמן תהליך הורדת הפרופיל – חשוב להדגיש כי כל עוד הפרופיל לא שונה, צה"ל רשאי לזמן את החייל לשירות מילואים. הרופא הצבאי שמטפל בתיק רשאי להקפיא זימון לשירות פעיל עד למועד כינוסה של הוועדה, אולם זהו לא הליך אוטומטי.

     

    סיוע מועיל במיוחד ומענה לכל צורך ודרישה

    הורדת פרופיל לקראת קבלת פטור מילואים היא תהליך שעלול כאמור להיתקל במהמורות שונות. עורכת הדין ריקי ישי אמונה על מציאת המענה הנכון לכל מהמורה שכזו, ולכל דרישה של המערכת הצבאית. השירות שהיא מספקת לחיילי מילואים נשען על ניסיון של שנים רבות הן בתוך המערכת הצבאית והן מחוצה לה, על מחויבות מלאה לכל לקוח, על נחישות רבה ועל זמינות גבוהה במיוחד כדי למנוע עיכובים מיותרים עד להשלמת התהליך בהצלחה.

    ×

    שיחת ווטסאפ