Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    איך משתחררים מהצבא בלי להסתבך?

    צעירים וצעירות מכל רחבי הארץ מתקשים להתמודד עם המסגרת הצבאית הנוקשה. כולנו מכירים את הטענה שקשה יש רק בלחם ואכן רוב המתגייסים יצליחו להתגבר על הקשיים וישרתו שירות משמעותי. אך מה קורה באותם מצבים בהם המערכת הצבאית אינה מצליחה לתת מענה לצרכים רפואיים או נפשיים של חייל? קיימים לא מעט מקרים בהם חיילים נקלעים למצוקה של ממש, לא חוזרים לצבא לאחר חופשה ומוצאים עצמם במצב של עריקות או נפקדות. אנחנו כאן בשביל לסייע לכם לעצור את כדור השלג, חיפוש מהיר אחר עורך דין לצאת מהצבא יגלה לכם שאתם לא לבד. התמודדות עם הבירוקרטיה של הצבא הופכת הרבה יותר פשוטה כאשר יש לצדכם עורך דין מנוסה ומקצועי שמתמחה בדיני צבא.

    השלכות של נפקדות, עריקות והשתמטות משירות

    צה"ל רואה בנפקדות ועריקות עבירות חמורות. במטרה לייצור הרתעה בקרב שאר החיילים נקבעים עונשי מאסר חמורים לעריקים. נסיבות של מצוקה נפשית, בעיה בריאותית או בעיות משפחתיות עשויות להביא להקלה קלה בעונש, אך לא לפטור את החייל העריק מעונש מאסר. ככל שההיעדרות מהשירות יותר ארוכה כך העונש צפוי להיות חמור יותר. חשוב להדגיש שחייל שמבצע עבירת עריקות עלול למצוא עצמו עם רישום פלילי. עריקות מלווה בנוסף גם בצו איסור יציאה מהארץ, הקפאת המשכורת הצבאית, עצירת ספירת פז"ם. ההשלכות של העריקות על המצב הנפשי של החייל ומשפחתו חמורות, חשוב לפנות מוקדם ככל האפשר אל עורך דין לצאת מהצבא במטרה לבחון את נסיבות המקרה ולקבל את ההחלטות הנכונות. פנייה אל עורך דין בשלב הנפקדות תמנע הידרדרות למצב של עריקות.

    פטור משירות צבאי לעריקים

    אין לכם כל אפשרות להמשיך בשירות הצבאי מטעמים בריאותיים, משפחתיים או נסיבות אחרות? עריקות היא לא הדרך לקבלת פטור מהצבא. ייעוץ משפטי של עורך דין לצאת מהצבא יסייע לכם בגיבוש אסטרטגיה ומניעת סיבוכים מיותרים עם רישום פלילי, משטרה צבאית, איסור יציאה מהארץ. ליווי של עורך דין מומחה דיני צבא במצב של עריקות מפחית באופן משמעותי את הלחץ הנפשי, מסייע בחזרה לתקשורת תקינה עם המפקד ומוביל למציאת פתרון. נציין שלא בכל המקרים עורך הדין יצליח למנוע את עונש המאסר שצפוי בגין העריקות, אך הוא יידע לפעול בערוצים המתאימים לקבלת שחרור מהצבא, הצבה מחדש, הורדת פרופיל. זקוקים לעזרה לקבלת פטור משירות צבאי? צרו קשר בהקדם עם עו"ד ריקי ישי להתייעצות. המשרד של עו"ד ריקי ישי מתמחה בדיני צבא, מנוסה, מסור ומומלץ.

    ×

    שיחת ווטסאפ