Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    דגשים חשובים לבחירת עורך דין מומחה דיני צבא

    בחירה בעורך הדין המתאים ביותר בעבור כל משימה מגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה. כאשר עורך הדין מנוסה, בקיא במשפט צבאי, מסור וחרוץ, אתם תהיו רגועים יותר, האסטרטגיה תהיה מדויקת וההליך כולו יסתיים במהרה. עורך דין לענייני צבא הוא הגורם המוסמך לייצג אתכם בבית דין צבאי ולנהל הליכים משפטיים ומנהלתיים אל מול הצבא. כך למשל, עורך דין מומחה דיני צבא מייצג חיילים שמתמודדים עם אישום פלילי, מטפל במקרים של עריקות או נפקדות, מקדם דרישות לשינוי שיבוץ, פועל להורדת פרופיל לטובת שחרור מהצבא ועוד.

    מדוע חשוב לבחור אך ורק בעורך דין מומחה דיני צבא?

    במקרים רבים חיילים ובני המשפחות שלהם אינם מודעים להשלכות העתידיות החמורות שיש להחלטות שהם מקבלים במהלך השירות הצבאי. הם מקלים ראש בחשיבות של המשפט הצבאי ומוצאים את עצמם עם הרשעה שמובילה לרישום פלילי ועונש מאסר ממושך. מערכת המשפט הצבאית פועלת בצורה שונה מהמערכת האזרחית. הענישה אינה אחידה בין שתי המערכות וקיימים מקרים בהם דווקא בית המשפט הצבאי קובע עונשים חמורים יותר מאלו של בית המשפט האזרחי. בהעדר ליווי של עורך דין מומחה דיני צבא לא תדעו מתי כדאי לפעול להעברת התיק מבית משפט צבאי אל בית משפט אזרחי.

    מה רק עורך דין מומחה דיני צבא יודע?

    הכשרה בסיסית של עורך דין כוללת תואר ראשון במשפטים. לאחר השלמת התואר הבוגרים נדרשים לעבור בהצלחה את מבחן הלשכה במטרה לקבל רישיון לעסוק בעריכת דין. עורך דין לענייני צבא מתמחה במשפט צבאי, עיקר העיסוק שלו הוא דיני צבא. רק עורך דין עם התמחות בדיני צבא מכיר היטב את המשפט הצבאי, את הפקודות הצבאיות, את בתי המשפט הצבאיים, את הענישה הצבאית ואת כל הגורמים המעורבים בהליכי המשפט. חשוב להבהיר שהמשפט הצבאי הוא תחום רחב שלא כל עורך דין שולט בו. במטרה להבטיח את ההגנה הטובה ביותר יש לבחור נכון בעורך דין מומחה לענייני צבא שיש לו ניסיון רב.

    הבן שלי זומן לחקירת מצ"ח, מה עליי לעשות?

    הורים רבים נוטים להקל ראש בחקירות מצ"ח, תהיו אתם חכמים יותר ותתייחסו אל הנושא ברצינות. גם במידה והבן/בת שהוזמנו לחקירה טוענים שהם חפים מפשע חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני צבא. פגישת התייעצות עם עורך דין תאפשר הגעה לחקירה לאחר מתן הנחיות פעולה ברורות. עורך הדין יסביר לנחקר את משמעות ההליך, את הסכנה להפללה עצמית, את הזכות לשמור על השתיקה ואת האפשרות לעצור את החקירה לטובת התייעצות טלפונית עם עורך דין. בשעה בה עתיד ילדך בסכנה לא מתפשרים על פחות מעורך דין מהטובים בארץ, חייגו עכשיו אל עו"ד ריקי ישי להתייעצות והכוונה בנושא עריקות, דיני צבא, תיקים פליליים צבאיים ועוד.

    ×

    שיחת ווטסאפ