Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    האם ניתן לפנות לעורך דין פלילי אזרחי בנושאי צבא?

    עורך דין לענייני צבא אינו עו"ד פלילי רגיל אלא עו"ד אזרחי שמתמחה בדיני צבא. למעשה, ייצוג נאשמים בבית דין צבאי (למשל עקב נפקדות ממילואים) ע"י עו"ד אלו אפשרי הודות להיתר מיוחד מבית הדין.

    למעשה, רק עורך דין לענייני צבא מכיר את נפתלי מערכת המשפט הצבאית ואת חוקי הצבא. לכן, ייצוג על ידי עורכי דין נחשב לעדיף מבחינה משפטית בכל המקרים שקשורים לשירות הצבאי, למשל : פטור משירות צבאי, נפקדות מילואים, השתמטות משירות ועוד .

    אמנם אין חובה לנאשמים בבית דין צבאי להיות מיוצגים ע"י עורך דין כלל, אך זו האופציה העדיפה למשל בתחום של נפקדות ממילואים. לפי החוק,  מילואמניקים אינם מגיעים לשירות המילואים שנקבע עבורם תוך 21 יום דינם כנפקדים, כלומר הם עומדים למשפט כמו חיילים סדירים ויכולים להיענש במקסימום 35 ימי מאסר.

    עם זאת, עורך דין לענייני צבא יכול להפחית גם עונש זה שמראש נחשב יחסית לקל. הפחתת העונש מצריכה איסוף של מסמכים המעידים על מצבו הכלכלי, הרפואי ו/או הנפשי של המילואימניק שהביאו אותו לבצע עבירת נפקדות ממילואים. אמנם יש בכך טירחה כלשהי אך יחסית למטרה הגדולה (קיצור עונש מאסר) זוהי טירחה קטנה ואף מינימלית.

    כמו בכל תחומי החיים, גם בתחום נפקדות מילואים יש לפנות לעורכי הדין הטובים ביותר, למשל משרד עורכי הדין ריקי ישי. למשרד זה היתר לייצג נאשמים בבתי דין צבאיים הודות למומחיותו בתחום השיפוט הצבאי. וזו רק ההתחלה…

    למשרד זה ידע ונסיון רב בתחומי צבא והוא עוסק במגוון תחומים צבאיים, למשל : פטור מילואים, שירות צבאי, עריקות, השתמטות משירות, העלאת/הורדת פרופיל, נפקדות מילואים ועוד.  הפונים למשרד זה לצורך קבלת ייעוץ משפטי נהנים למעשה מכל העולמות : גם יעץ מקצועי וגם יחס חם ואישי.

    למעשה, עורכי הדין במשרד הזה יעשו הכל כדי לפתור את הבעיות המשפטיות של לקוחותיהם : הם יקשיבו לכל לקוח בקשב רב ויעניקו לו גב מקצועי מתוך הבנת מצוקותיו הספציפיות. ומה אתם צריכים לעשות? רק להתקשר לטלפון 072-3380186 או ליצור קשר בפייסבוק או בגוגל פלוס .

    ×

    שיחת ווטסאפ