Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    נפקדות ממילואים בזמן מלחמה: עבירה פלילית חמורה

    נפקדות ממילואים היא עבירה פלילית על פי החוק הישראלי. לפי חוק השיפוט הצבאי, תשט"ו-1955 סעיף 92- היא עלולה להוביל לעונש מאסר של עד 7 שנים ואף לעונש מאסר של 10 שנים בזמן מלחמה – כל מקרה לגופו.

    ההבדל בין נפקדות ממילואים בזמן רגיל לנפקדות ממילואים בזמן מלחמה

    נפקדות ממילואים בזמן מלחמה היא עבירה חמורה יותר מכיוון שבזמן מלחמה, המדינה נמצאת במצב חירום, והיא זקוקה לכל אנשי המילואים כדי להגן עליה. נפקדות ממילואים בזמן מלחמה עלולה לפגוע ביכולת של המדינה להגן על עצמה, ולכן היא נחשבת לעבירה חמורה יותר.

    בנוסף, משך זמן המילואים בזמן מלחמה אינו מוגבל, בעוד שבזמן רגיל, משך זמן המילואים מוגבל לתקופה של עד 30 יום – דבר המשפיע ישירות על ההשלכות בגין נפקדות ממילואים.

    מה עושים אם נפקדים ממילואים בזמן מלחמה?

    אם נפקדתם ממילואים בזמן מלחמה, חשוב לפנות לעורך דין צבאי בהקדם האפשרי. עורך הדין יוכל לסייע לכם להבין את ההליך המשפטי שבו אתם נמצאים, ולגבש אסטרטגיה משפטית שתסייע לכם להימנע מהשלכות חמורות.

    למה כדאי לפנות לעורך דין צבאי?

    עורך דין צבאי הוא בעל מומחיות בתחום המשפט הצבאי, והוא יוכל לסייע לכם להבין את ההליך המשפטי שבו אתם נמצאים, ולהגן על הזכויות שלכם.

    לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר

    אם נפקדתם ממילואים בזמן מלחמה, פנו לעורך דין צבאי בהקדם האפשרי. אנו צוות עורכי דין מנוסים המתמחים בטיפול בנפקדות ממילואים בזמן מלחמה. אנו נתאים את הטיפול לנסיבות הספציפיות של כל מקרה, ונפעל להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

    ×

    שיחת ווטסאפ