Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

חיילים! נעשה לכם עוול?

יש לכם שאלה? אתם לא לבד!


    שימוש נבון בזכות שלך לפטור משירות צבאי

    ההחלטה לפעול לקבלת פטור מהצבא עשויה להשפיע על עתידכם ובהתאם יש לקבל אותה לאחר מחשבה. החברה הישראלית מייחסת לשירות הצבאי חשיבות רבה, קחו בחשבון שאתם עתידים להיתקל בעתיד בשאלות אודות הפטור שקבלתם. הגשת בקשה לפטור מהצבא דורשת הצגת מסמכים, הגשת בקשות ועמידה אל מול ועדה. לאחר תהליך ממושך תקבלו לבסוף תשובה חיובית או שלילית. ליווי של עורך דין שמתמחה בדיני צבא מגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלכם לקבלת פטור מהיר מהשירות.

    בקשת פטור משירות צבאי מטעמי דת

    פטור מהצבא מטעמי דת ניתן לנשים שמצהירות על אורח חיים דתי שאינו תואם את תנאי השירות. כאשר מועמדת לשירות צבאי מצהירה על ניהול אורח חיים דתי היא צפויה לקבל פטור מהיר מגיוס. במקרים בהם קיים חשד להעמדת פנים הצבא עשוי לפתוח בחקירה במטרה לגלות האם המועמדת לגיוס אכן מנהלת אורח חיים דתי. פטור מהצבא יינתן גם במהלך השירות כאשר חיילת חוזרת בתשובה. בכדי לקבל את הפטור החיילת נדרשת להוכיח שמשפחתה מנהלת אורח חיים דתי או שהיא עצמה מקפידה על אורח חיים דתי כולל שמירה על כשרות ואיסור נסיעה בשבת. פטור מטעמי דת אינו ניתן באותה הקלות לגברים. גבר שמבקש לממש את הזכות שלו לפטור משירות מטעמי דת זקוק לעורך דין.

    שחרור מהצבא עם פרופיל 21

    הפרופיל שנקבע בעבור כל חייל הוא כלי לבחינת התאמה לשירות צבאי. חייל עם פרופיל 21 אינו כשיר לשירות צבאי. שחרור מהצבא בגין פרופיל 21 אפשר לקבל טרם הגיוס, במהלך השירות, בזמן שירות מילואים. שירות של חייל עם פרופיל 21 אינו מתאפשר עקב אי התאמה למסגרת הצבאית. שימו לב, תעודת השחרור שתתקבל אינה מפרטת את הסיבה לקבלת הפטור. במהלך שירות צבאי פטור מסיבות רפואיות דורש סבב בדיקות, הצגת מסמכים רפואיים, עמידה מול ועדה רפואית.

    קבלת פטור משירות צבאי מטעמי מצפון

    אמונה פציפיסטית שמתנגדת לכל פעילות מלחמתית או אלימה מהווה עילה לקבלת פטור מהצבא. חשוב להדגיש שקבלת פטור משירות צבאי מטעמי מצפון דורשת הליך ממושך ומאתגר. הצבא בוחן בחשדנות את הבקשות ואינו ממהר לאשר את הבקשה. על מבקש הפטור לפרט בכתב את הנסיבות ולהציג נימוקים והוכחות. השלב הבא יהיה זימון לעמוד אל מול ועדת מצפון שצפויה לקבל את ההחלטה הסופית בנושא. פטור משירות צבאי אפשר לקבל גם בגין נישואין, הריון, מצב משפחתי, מגורים בחו"ל. מעוניינים לברר בשבילכם או בעבור בן משפחה קרוב אופציה לקבלת שחרור מהצבא? המשרד של עו"ד ריקי ישי מתחמה בדיני צבא ונחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום, פנייה אל המשרד מבטיחה לכם מענה מקצועי, מהיר, ממוקד, מסור ואכפתי.

    ×

    שיחת ווטסאפ